همه شهدامون در تاریخ پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۱ ماه صفر، زمانی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را داشتند و سوار اتوبوس شده بودند، در بین راه، بعد از مرز مهران، نزدیکی های جصان و دوگونی در خاک عراق، اتوبوس تصادف کرد و ارواح پاکشون به سمت آسمان عروج کرد. ان شاالله که مهمان سفره امام حسین علیه السلام باشند و ما را هم شفاعت کنند.

🇮🇷شهیده مینا کرامتی راد

روز ۲ اسفند سال ۱۳۷۲ در گیلان دیده به جهان گشود. در سال ۱۳۹۱ در رشته مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی قبول شد. ایشان در تابستان سال ۱۳۹۲ با اقای مهدی برهانیان که ورودی ۹۰ رشته مکانیک همان دانشگاه بودند، ازدواج کردند و‌ در اوایل سال ۹۷ خداوند گل پسری به نام علیرضا به این زوج عطا کردند.

ایشان تابستان سال ۹۲ در دوره یک ماهه طرح ولایت در مشهد مقدس شرکت کردند و بعد از آن در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مسئول خواهران بسیج دانشکده مکانیک بودند.
ایشان روز ۲۴ مهر ۱۳۹۸ در قطعه شهدای لنگرود به همراه پسرشان اقای علیرضا برهانیان به خاک سپرده شدند.

🇮🇷شهیده نجمه هارونی

روز ۲۲ اسفند سال ۱۳۷۴ در اصفهان بعد از دو برادر و یک خواهر دیده به جهان گشود. در سال ۱۳۹۳ در رشته صنایع دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی قبول شد. ایشان تابستان سال ۱۳۹۶ در دوره ۴۵ روزه طرح ولایت در مشهد مقدس شرکت کردند و بعد از آن در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ عهده دار مسئولیت جانشین خواهری بسیج دانشگاه بودند.

در فروردین سال ۱۳۹۸ با آقای احسان نوبخت که همدانشگاهی بودند عقد کردند. خریدهای عروسی را انجام داده بودند، خانه ای رهن کرده بودند و قرار بود بعد از ماه صفر عروسی بگیرند، ولی قبل از ان اسمانی شدند.

ایشان روز ۲۴ مهر ۱۳۹۸ در گلزار شهدای امام زاده سید محمد اصفهان به خاک سپرده شدند.

🇮🇷شهید احسان نوبخت

روز ۱۲ خرداد ۱۳۷۵ دیده به جهان گشود. سال ۱۳۹۳ در رشته مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی قبول شد و در فروردین ۱۳۹۸ با خانم نجمه هارونی، همدانشگاهی خود ازدواج نمودند.

ایشان روز ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در اسلامشهر به خاک سپرده شدند.

🇮🇷شهیده مطهره هاشمی فر

روز ۴ شهریور سال ۱۳۷۸ در مشهد مقدس دیده به جهان گشود. بعد از ایشان یک برادر به جمع خانواده شان اضافه شد. در سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین نفر قبولی در رشته هوافضا دانشگاه خواجه نصیر شروع به تحصیل نمود. در سال اول تحصیل در دانشگاه عهده دار مسئولیت پایگاه بسیج دانشکده بود و سال بعد هم معاونت سیاسی را به عهده گرفت.

ایشان روز ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در بهشت رضا در مشهد مقدس به خاک سپرده شدند. (بلوک ۴۴,ردیف ۶ شماره ۱۶۳)

🇮🇷شهیده حدیثه ملکی

روز ۳۰ شهریور ۱۳۷۹ بعد از ۳ خواهر و یک برادر دیده به جهان گشود. در سال ۱۳۹۷ در رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی قبول شد.

ایشان روز ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در آستان مقدس امامزاده بی بی زبیده (س) قرچک به خاک سپرده شدند.